2013. január 22., kedd

C-vitamin receptre

A természetesség híve vagyok. Amit tudunk zöldséget és gyümölcsöt a kertünkben megtermeljük, vagy   ismerős termelőtől vásároljuk. Kerülöm a felturbózott élelmiszereket, a csináld magad mozgalom lelkes követője vagyok. 
A mostanában kapható gyümölcsök, zöldségek fogyasztásából akkora mennyiséget kellene elfogyasztani, a napi bevitelhez, ami lehetetlenség. Az általánosságban kapható készítményekkel viszont fenntartásaim vannak. Akadt már olyan a kezembe, ami elsőként cukrot, zselésítőt, aromásítót, emulgeálót, stb.t  tartalmazott, és a legutolsó volt az aszkorbinsav, mégis c-vitaminként árusították...........
Úgy kerültem el ezt a csapdát, hogy kimérettem a gyógyszerésszel egy adag mesterséges c vitamint és a teát, limonádét ezzel ízesítve, játszva bekerült a szükséges vitamin. 
Legjobb igyekezetem ellenére a bacik, vírusok minket sem kerülnek el. Ezért már az első tüsszentésnél igyekszem résen lenni. Tettem eddig teljes nyugalomban. Mikor már fogyóban volt a tea ízesítő, a patikában vettem egy újabb adaggal. 
Elkerültem a betegséget, távolból néztem  az orvosi rendelőt, megmaradt a jó közérzetem. Ma reggelig. Tudomásomra jutott, hogy 3x annyiba kerül ha recept nélkül kérem, mint a papírcetlivel. 
Ismét jó döntést hoztak valahol valakik. ÉLJEN! Hiszen eddig, egyszerű  volt és megfizethető és hasznos. 
De, nem azt már nem lehet, korlátozzunk mint oly sok mindent..........
Ezért most futnom kell a háziorvoshoz, legyen kedves rendeljen el egy aszkorbinsavas kúrát, magyarázkodni, hogy én ebben jobban hiszek mint bármilyen antibiotikumban.........És igen, igen pont emiatt nem találkoztunk már 3 éve, mert nem volt szükségem agresszív drogokra!!

Lehet, pont a velem egyetértők miatt jött a határozat, hiszen csökkent SZEGÉNY GYÓGYSZERIPAR bevétele és újabb emberek függővé tétele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése