2012. június 2., szombat

Megint betegen

Miért van az, hogy ha a gyermekem egészséges akkor engem kap el valami kórság, és ha mégsem vagyunk betegek , akkor a kis barátok dőlnek ki? Az idő sem kecsegtet napsütéssel, meleggel, de azért egy kis alkotásra kint létre volt lehetőségünk. A nappalink ablaka előtt van egy lilaakác fa névügyileg. Mert ez nem olyan mint másoknál. A tavasz kezdetén minden rendes lilaakác fa vagy bokor virágba borul, tömött gyönyörű fürtökkel kililul, a miénk az nem. Ez  hoz rengeteg zöld levelet,hajtást, és pár hajtás végén egy szerény virágocskát ami fehér alapon lila cirmos.  Erre az 1  fánkra mondjuk, hogy a miénk zöldebb mint a másé. Milliónyi zöld hajtással kapaszkodik mindenre közel és távol, és én ezeket 4-5 hetente elszántam levágom. Régen ment minden a komposzthalomra, de ma már csak a levelek kerültek oda, az indákat félretettem. Gondolkodtam mihez kezdjek velük, olyan szép zöldek, hajlékonyak. Aztán megkergültem, megvilágosultam.Még csak az első gubancok vannak meg, de remélem holnap sikerül befejezni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése