2012. március 18., vasárnap

Már megint: Nincs jel.......

Délután kicsi manóm thomast kért,  kapcsoltam a tv-t de csak a nagy kékség, nincs jel. Minden mesecsatornánk hozzáférése megtagadva. Édespárom rögtön azt kérdezte: Befizetted a számlát? Nem, még nem mert csak szerdán kaptuk meg (március 14-én) -feleltem én. Aztán végiglépte a  100 akármennyi csatornát, és  3 db teleshoppal foglalkozó működött. Lám lám, műsort nem nézhetsz, de vásárolni sok haszontalanságot azt bármilyen hiba esetén is lehet. Az üzletnek mennie kell, bármi légyen is ,az ő jelük bezzeg működik..........
Telefonon kértem segítséget, de minden ügyintéző foglalt volt. Pici fiam egyre türelmetlenebbül szajkózta a vonatos mesét szeretné, hol van már?
Felvevős doboz előnye, bármikor lejátszhatod az előzetesen felvetteket.  Pár óra múlva sikerült egyeztetni, áramtalanítani , frissítést küldeni a masinára és most újra van vétel.
Jó volt ez a két és fél hónap zökkenőmentesség............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése