2012. április 26., csütörtök

Csúszda

Nincs két egyforma gyerek, de van sok egyforma játék. Ezért eldöntöttem amilyen játéka kisbarátainknak már van, olyat mi nem veszünk. Legyen mindenkinél más.
Nagyon -nagyon szerettem volna egy csúszdát!!!!Igen, igen én, olyat amin én is büntetlenül lecsúszhatok, nevetségessé válás nélkül, egy saját kerti csúszda volt az álmom. De a gyermekem nem szerette, sokáig nem szerette, ezért ÉdesPárom kijelentette nem kell.

A játszóba, ahová járunk  egyik napról a másikra érkezett egy szobai csúszda. Hunor sokáig csak nézegette a gyerekeket amint boldogan csúszkálnak. Ő átmászott alatta, körbe autózta, de felmenni rá nem akart, ha szóltam neki menj te is ,akkor inkább a terem másik sarkába vonult.
De. Van egy nagyon szeretni való, bájos, tüneményes, az ördög kisunokája kislány. Annyira  vidáman vakmerő, hogy az én kicsi fiam mohón követi és utánozza sok mindenben. Most már szereti a csúszdát.

Ma nem mentünk játszóba, de Hunor csúszdázni akart. Addig - addig törtem a fejem, míg eszembe jutott van nekünk egy szép szekrényajtónk amit eltettünk mert olyan szép a mintázata..........
Sufniba kirohanás, pakolás, keresés és előkerült porosan de épen az ajtó. Miután rendbe raktam kezdődhetett a játék. Egy kis turbózásra szorult. Volt itthon szilikon spray, ezzel többször is jól lefújtam hadd legyen jó csúszós.Mindezt a szobában.
Hogy én milyen ügyes vagyok! A remek ötleteim!  A linoleum körülötte korcsolya pályává alakult és én úgy elcsúsztam hogy megremegett a szoba..........Eredmény: fájó térdek, sajgó bal könyök és fenék  és 2 törött kisautó amire anya ráhuppant. Még ez is, ami játék tönkre megy az mind általam sérül meg, rálépek, ráesek, ráteszek valamit. A nagyság ára.........
Tanulság:  mégis csak kell az a kinti hagyományos csúszda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése