2012. április 27., péntek

Új telefon

Szeretem az egyszerűséget mindenben. A technikai dolgokban leginkább. Ragaszkodom a megismert márkákhoz. Mégis hagytam magam rábeszélni a váltásra.
A kezdetek sem indultak jól. Többszöri telefonos egyeztetés után bólintottam rá a megrendelésre, és minden alkalommal harcolnom kellett az ügyintézőkkel, hogy nekem igenis jó az a csomag amiben vagyok, nem váltok magasabbra. Ingyenes házhoz szállítást lehetett kérni és én ezt választottam. Megbeszéltük a napot, időpontot, nekem már csak várnom kellett azt a bizonyos napot..........
A futár máshogy döntött. Hétfőn délelőtt (játszóházban voltunk) a legnagyobb játékban csörög a mobilom. Hát persze hogy ő volt, itt várt a házunk előtt..........Mi két utcával odébb tartózkodtunk, de nálam sem irat sem pénz nem volt. Átöltözés, elpakolás és az elindulás egy önfeledten játszó gyerekkel nem ment. Sebaj, jön máskor, majd egyeztet velem a diszpécser.
Másnap délelőtt hív a futár, 30 perc és nálunk van, jó az nekem? Mi megint nem voltunk otthon, de már nálam voltak a szükséges okmányok, elmondtam pontosan hová jöjjön és végre eljutott hozzám az új telefon.
Otthon aztán készüléket cseréltem, leírást olvastam és azt hittem minden rendben. 1,5 napig senki sem keresett, fel sem tűnt. Aztán a vezetékes telefon egyre többet csörgött, és mindenki azt kérdezte miért nem vagyok bekapcsolva a másikon?  Húha, gondoltam, valamit nagyon elállíthattam, én használtam  az új készüléket, és jelen pillanatban is hálózatban vagyok. Gyorsan vissza cseréltem a régi 'lomot", és jártamban - keltemben mérges pillantásokat vetek az új felé. Én és a technika........
Hétvégéig pihen a polcon, mert én csak akkor veszem ismét a kezembe ha ÉdesPárom az ízlésemre faragja. Kellett nekem okos telefon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése