2012. január 10., kedd

Csupa jó hír!!!!!!!!!!!

Reggel esett a hó nálunk is nagyon örültünk, menjünk szánkózni. Gyors reggelizés, akadálymentes hiszti nélküli készséges öltözködés, kisebb alkudozás után még a hótaposóját is felvette az én pici fiam.  Felkészültünk a télre, 3 bakancs( igazi bőr szőrmebéléssel, bár az én lábamra kapnék ilyen helyes, meleg lábbelit) 1 vízálló hótaposó, 1 magas szárú bundás cipő. Hunor csak az utolsót hajlandó viselni, mert azon van madárka............A többire is tennem kéne valamit, ez miért csak most jutott eszembe? Örömmel venném a javaslatokat, mert én ilyesmit még nem csináltam.
ÉdesPárom elkezdett dolgozni, visszatérhetünk a régi megszokott hétköznapjainkba. Fantasztikusan teltek a napok, míg itthon volt, csak az idő rutinunk esett össze a gyerekkel totálisan.

Vettünk tavaly egy használhatatlan diavetítőt, az eladó szerint tökéletes képet ad, nem karcos,kopott a nagyító. Ez igaz, mert éppen ez az alkatrész hiányzik belőle, de amit feltett képet azon ez nem látszott. Szeptember végétől nyúlik ez a rétes, ma jelentkezett az eladó hogy január 30-án vissza utalja az árát, küldjem majd a gépet. Miért pont akkor? Az már nem számít, de látom az alagút végét és ez nagyon felvidított.

Szánkózás: szeptember óta kértem, hozzuk le a padlásról a szánkót, legyen lent, én gyerekkel együtt nem tudok felmenni érte. Mert mi nagyonokos szülők, rászoktattuk a gyereket a létrázásra, vagyis apuka , mert Ő Supermanus, Superügyes és azóta Ő is mindig jönni akar :  

ODA FEJ, ODA FEJ, ÉNIS MEGYEK, ÉNIS MEGYEK. JÖVÖK MÁJ , JÖVÖK MÁJ...........

December közepére a szánkó lent is volt, egy alkalommal esett is hó, de az én gyerekem csak a szánkó nyomában volt hajlandó sétálni..........
Ma eltökéltem, ez másként lesz!!!!!!!! Kerestük a szánkót, kint és bent, lent és fent, pince, padlás, fészer, farakás( ez azért túlzás, levágott gallyak halma) mögött, de nincs. Telefon apának, jól megnézted, de biztos? Hát ha nincs nincs, biztos elvitték, mint tavaly egy zsák diónkat a kamrából. rengeteg vasat a kert végéből, és a fészerből,( akkor még rossz volt a szomszédunk kétoldali kerítése, de már felújították és olyan mint egy erőd., és a kamrán sem volt lakat...............)
Gyerek csak mormolja szánkózzunk, szánkózzunk. Én egyre kétségbe esetten szédelgek ide oda és potyognak a könnyeim. Miért vitték el a szánkót, Mert új volt, mert vasból volt? Milyen emberek vannak? Van egy ősrégi bicajunk az is vas, miért nem azt kapta fel? 
Hunor rajzolni kezdett a járdán, én pedig kihasználva az alkalmat felrohantam a padlásra ismét, de neki nem szóltam. Padláson szánkónak még a nyoma sem volt. Lefelé jövet a létrán feltűnt valami nagyon fehér kötél nyári székek,régi varrógép meg még ki tudja mik egymásra halmozása között. VILÁGÍTOTT! 

Teli torokból üvöltöttem meg van a szánkó, meg van a szánkó, töröljenek minden randa szitkot átkot amiket keresés kesergés közben gondoltam. A gyermek jött az immár szokásossal.

Én nem üjök já, csak a követője jeszek. 

Jeszel Te mindjárt takarózott  sonka  a szánkódon, töprengtem magamban  ha már ilyen szerencsések vagyunk és még a hó kis része is meg van! Beleült és élvezte!

EJJE menjünk, most ajja, még egy köjt ,még egy köjt. 

Este apja kérdezi tőle: Milyen volt a szánkózás?  

jó vojt, jó vojt csak jövid...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése