2011. december 22., csütörtök

Ha megbántanak, adj még lehetőséget többet is........................

Bizony, bizony én már csak ilyen vagyok. Naiv, bizakodó és nagyon nagyon hiszékeny . Ezért történt, hogy ismét megbántott egy kedves jó barát, jó? barát?. Nem nem tanulok, mindig bedőlök a kedves szónak. Kevés embert engedek közel magamhoz, igyekszem megtartani a három lépést, de most nem sikerült. 

Olyan egyformák vagyunk, meggondolatlanok, saját magukat kinevetők, egyazon értékrendet képviselők. Egyikünk, mint mára kiderült (sokadszor) hobbiból átgázol a másikon, és semmibe veszi azt. Egy mondást tanultam a kedves ismerőstől, mert a barátságtól nagyon messzire kerültünk, ezért nem is érdemli meg a barátságom. Sajnálatos, hogy ma a számító, másokat eltiprók, kihasználók milyen sokan lettek. Ettől szomorúbb, hogy megint közeli kapcsolatba kerültem egy ilyen emberrel. 

Vidám, bohókás bejegyzéseket szeretek írni, de  a történteken még nem sikerült túltenni magam. Azt sem szeretném, ha feledésbe merülne, mert akkor újabb és újabb megbántások következnének, abból pedig elég volt.


Én is ilyen, gondtalan nyugodt alvást kérek, mint a  családi kedvencünk. Úgy viselkedik, mint egy jó házőrző kutya. Védi a területét, ha idegen macsek jön a telek közelébe, Minci-Manci   rohan és piff-puff móresre tanítja az idegen macsekot. Aztán berohan, mint az árnyék követ rója a köröket  a tálja körül, adj már neki egy adag uzsonnát pót uzsit   pót pót uzsit, végül leheveredik pihenni a fáradalmakat  ( Garfield leszármazott, bár a bunda nem ezt mutatja ). Hunor kedvenc pillanatai, fáradt jóllakott cica = gyömöszölhető, farkát tekergethető ( ez miért a legkedveltebb hobbi?) még véletlenül sem karmoló és harapó játékvárral, réttel kikötővel.


1 megjegyzés:

  1. Ne szomorkodj és fel a fejjel, lesznek még ilyenek és hasonlók (még itt is), de majd szép lassan megtanulod, megtanuljuk kezelni őket! Én is sokszor az utolsó pillanatban veszem észre, aztán már késő, jön a pofon, és talán ezektől lettem olyan földhöz ragadt ember. De ha rá találsz a igaz és hű barátságra, akkor fogd és ne engedd el! Én is ezt teszem...! :)))) Ne is gondolj most másra, olvasd el a blogomon a verset! :)))) Puszil Erika

    VálaszTörlés