Már egy éve folyamatosan ezt látjuk a tv képernyőjén, persze mindig olyankor és csak azon az egy -két csatornán, amikor valamit nagyon szeretnénk akkor és ott megnézni. Igen, igen hozzánk is elért a digitális tv. Mi ugyanis az ország közepétől lakunk pár km-re és ebben a régióban csak egy szolgáltató van, Ő ural mindent, telefont, tv-t internetet.
Tavaly, az akció kezdetén megrendeltük, sok csatorna, felvevő visszatekerhető, Hurrá!!! Megérkezett a szerelő, dobozt aktivál, minden jó, látod kispajtás- lesz már mesecsatorna neked, bőven ( Kispajtást akkor még 1,5 évesen nagyon nem érdekelte a tv, a rajzfilm, ő csak rajzoltatta velem a TAKTORT, és A BRŰŰT.) Szerelő távozott. Aztán másnap délután sietve jött, nagy elnézéseket kérve amiért összekeverte a dobozokat, hiszen mi nem az alapot kértük hanem az EXTRÁT, jó hogy jeleztük.................
MI, ekkor még nem vettük az adást.
Csere, aktiválás, üzemelés, telefon a központtal. 1 óra múltán feladja mert, gyenge a jel, jön máskor. Csörög a készüléke, hibás boxok is vannak, bontson újat, újabb 30 perc és sikerül!!!!!!!!!!! Már ismerjük a menüt, akkor ő megy is (épp csak nem szaladt). Az utcánkból sem érhetett ki, már nem volt jel, és ez számos alkalommal előfordult. Szigorú rend szerint csak akkor volt tv,számítógép bekapcsolva mikor Hunor aludt, leginkább este. Ezért maradt el sokáig a hibajelentés, néztünk dvd-t. Idén ősszel, apuka itthon volt bő egy hónapot, pár nap alatt a gyerek tv -mese függő lett. Persze nőtt, okosodott de ennyit változni apa hatására? Apuka besokallt és jelezte a hibát, végiglépték amit kellett. Két nap múlva ismét telefon, míg végül előjegyeztek egy szerelőt. Mi pedig felfedeztük, hogy más szolgáltató is bejött hozzánk, olcsóbban többet ad. Hűségidőnk lejárt, kössünk máshol, döntött a kupaktanács. Telefon, hogy ilyenkor mi a teendő? Nagyon kedves, szolgálatkész hölgyikével volt szerencsém beszélgetni, miért mennénk el, látja hogy régóta előfizetők vagyunk, Ő felajánl nekünk ezt is azt is, csak maradjunk. Másnap visszahív, addig döntsük el. Nagyon kedvező volt az ajánlata, jobb mint a konkurensé, elfogadtuk. 24 órán belül ígérték a változást, 3 nap múlva keresni kezdtem a plusz csatornákat, de sehol semmi. Hétvége jött, nem is gondoltam erre. Hétfőn hívom Őket, vajon miért nincsenek a pluszok? Másik hölgy, keres kattog a billentyűzet, majd kinyögi csak az előfizetésből adtak kedvezményt, örüljek neki mert én régi előfizető vagyok. Itt már gyanút fogtam. Szerencsére a visszahívás mobilon történt, felírta az adatokat és türelmet kért hogy utánanézzen. Egy óra múlva felhívott a nekem fűt-fát ígérő hölgy, és mélységesen szánva -bánva elnézést kért, de Ő engem félre tájékoztatott, nekünk semmi sem jár, de méltányosságból 3 hónapig ingyen használhatunk plusz csatornákat. Jó lesz így? Gondoljam át, holnap felhív. Ismét kupaktanács, mi legyen. A rivális akciója még tart, holnap jön a szerelő, hogyan döntsünk?
Ma jött a szerelő, csoda mérővel, mert minden jel jó sőt nagyon jó volt. Egy dolgot tud, kicseréli a dobozt, mert az lesz a hibás. Szó szót követ, mikor kiderül, Náluk otthon már 10 éve a rivális sugározza a tv -adást, és soha semmilyen gondjuk nem volt vele, Ő mindenkinek csak ajánlja, és jó hogy mifelénk is már hozzáférhető, szeretni fogjuk.
Amint távozott, már ültem is a gép elé megrendelni, mert online rendelés esetén plusz kedvezményeket kap az ember lánya, és végre szeretném ha ez így is lenne. Minden nagyon jó, végiglépkedtem a sort, köszönik amiért őket választottam, küldenek egy megerősítő e-mailt és hamarosan megkeres egy kollégájuk. Óvatosnak kell lennem, mert kaptam ugyan 2 emailt, de mindkettőn az állt hogy én kérem a felvevő boxot, de csatorna megrendelésről még mindig nem jött a visszaigazolás...........................
Jelenleg van egy új boxunk, valahol az éterben kering az új megrendelésünk egy másik szolgáltatóhoz, jelünk megint nincs és a kedvenc meséink is elvesztek. Miért kell nekem felesleges köröket futnom? Szeretnék egy kicsit szerencsésebb lenni........................
Szia Drága Anita!
VálaszTörlésGyönyörű lettél! Megy ez neked! :))))) Örülök neki nagyon!!!!
át annak már kevésbé, amit írtál, de hidd el pár év és lesz még több szolgáltató, aki versenyez majd értettek! :)))))
Hidd el, szerencsés vagy Te ezek nélkül is. :)))) Jó volt olvasni, jól írsz! :)))) Vigyázz Magatokra! Puszi! Erika