2011. december 20., kedd

Karácsonyi lehangoló.........

Egy hét sincs már karácsonyig, valaki idegeskedik? Mit főzzön, mit ajándékozzon, mit vegyen fel-le ide-oda. ŐRÜLET mindenhol,  mindenkin. Gyertyagyújtáson voltunk vasárnap a kisfiammal és a barátainkkal. Végre, végre eljutunk, mert eddig mindhárom délután indulás előtt 30 perccel Szórólapot kaptunk, kézműveskedés, "sztárvendég", forralt bor és forró csoki hurka kolbász csak jöjj el hozzánk. Még Télanyó és két krampuszkája is megjelent. Hunor szabotálta az itthoni alvást, de a babamobil egyetemes gördülése elringatta. Már ekkor más irányba kellett volna sétálnom, de nem hallgatok én a belső hangra, csak tolom a szekeret. A hátsó udvarnál volt a koszorú, hatalmas gyertyákkal. Amelyek szomorúan sötétlettek, miért nem ég a 3, kérdeztem magamban, feledékenység vagy takarékosság? Nem tetszett. Ünnepi beszéd, amelyből semmit sem hallottunk, pedig engem érdekelt volna. Nem tetszett. Gyülekező ingyenélők tábora, enyhe rossz érzés. Végre meggyújtják a 4. gyertyát, csodáljuk kicsit, de a hideg miatt mennénk be nézni a műsort. CSakhogy babakocsival nem férünk be a keskeny ajtón, ahol beférnénk az zárva van, van egy főbejárat  is , gyönyörű ( 2-3 éve újították fel, de sem kerekes székre sem babakocsis látogatókra nem gondoltak.) Mélyen megbántottnak éreztem magam, és szomorún ballagtam haza. Milyen lehetett az előző 3 alkalom?  Aztán rájöttem szerencsés vagyok, mert én csak ezt az egy tragi-komédiát láttam a többihez nem volt mázlim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése